Kinabuhi sa Usa ka Estudyanteng Nars

Tuesday, July 31, 2007


Haaaayyyy nag general cleaning gyud mi sa NOPH ganinang buntag. Mao ra gyud to among nahimo ganina! huhuhu ug si Wilbz naka assist ug Debridement and drainage nya ka'y minor operation ra man to so wa gyud ko kaapil ug assist! Well anyway, that's life, wa man gyud ko'y mahimo ana! Sagdi na lang gud kay nag nursing man...

Mag Ward Class pa gyud mi ugma kabahin ug Mastectomy. Maayo gani naka-andam na ni Alpha Omega (yes, that's her name. I'm not kidding. "This is not a joke!" to quote Alpha herslef hahahaha)...errmmm...as if pod nag andam mi but we're more or less prepared. Although wa pa ko kabalo what room mi ugma. Pagka-kapoy lagi kay wa na gyud ko'y free time (pero there's always time for Boss...second na lang ang time for blogging).

Pareha ganina, nagkita na gyud mi ni Boss, at last! Mura pud ug dugay na kaayo mi wa nagkita! Pero saon ta man...miss him man pd. Neways, ni tan-aw mi ug Monk. Hahahaha funny gyud kaayo. Wa gyud ko nagexpect nga ingon ana siya ka OCD. Considering what I know about OCD tungod sa akong Psych exposure, maka-relate na gyud ko. Kankers gyud sya kaayo!

Taymsa! Back to business and the topic. Wa na ko'y free time kay kwaan napud ug tag two hours akong day hantod saturday to make-up for our ward class kay bali man gyung taasa sa among mga Ward Class, samot na kay sky's the limit ang time! Wa gyud lama'y time control. Pero maski mao na ni nahitabo sigi lang gihapon. Put on a smile na lang kay ag ER people! Ag ER! Efficiency Rating ang pasabot ani. Ug sa mga nakabalo unsa ni sya mu-agree gyud mo nako nga maka-apekto gyud ni sya sa imong grado! Samot na ug kontrahan ka sa imong CI....haaay na ko! Pasalamat lang gyud ko na so far akong mga CI kay objective kaayo - to an extent pud... cge na lang... ug mag CI na gani ko.. mao na ni sya ang Revenge of the Jedi! Errmmm that is, ug mag CI ko! Kapoy ra ba gyud kaayo ning mag CI. Nya sa akong pagkatapulan, di gyud ni nako makaya!

0 deranged screams: